Tuesday, March 15, 2011

ceciter...........!

Awak,



Setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya.Awak, saya mahu awak tahu setiap

bintang-bintang dilangit itu

adalah tanda sayang saya pada awak yang tidak pernah pudar.Awak adalah

cahaya kegembiraan yang telah menerangi hidup saya dengan tawa dan senyuman awak.

Tiada kata yang saya dapat gambarkan kerana awak

adalah satu-satunya yang telah membuat saya bahagia.Awak adalah orang yangtelah

membawa kebahgiaan hadir dalam hidup saya.Tiada apa yang saya boleh buat selain

mengucapkan terima kasih .Tiada sehari yang berlalu tanpa saya mengingati diri awak

Saya berdoa agardapat bersua dengan awk dan saya tidak akan mempersiakannya.



Awak, sesungguhnya saya mahu awak tahu tiada siapa yang boleh mengantikan

tempat awak di hati saya.Saya harap awak tidak pernah menyesali pertemuan di antara kita.

Ketika awak membaca kiriman ini,saya telah pergi jauh sangat dari hidup awak

dan juga saya telah meninggalkan dunia yang hanya sementara ini.Awak harus

teruskan hidup ini tanpa kehadiran saya menemani awak sepanjang masa.

Walaupun jasad saya tidak bersama awak,tetapi awak dapat merasakan

kehadiran saya bersama awak hati saya adalah milik awak.

Saya minta maaf kerana diri saya ini telah menyakiti hati awak yang telah membuat awak menitiskan air mata.Saya menyesal kerana telah menyakiti hati seorang insan yang telah berkorban untuk saya. Saya bukan untuk awk.Saya memang tidak layak berada di hati awk mahupun bersama awak selamanya.Segala yang telah awak buat untuk saya, saya hargainya sepenuh hati saya.Cinta tidak akan pernah berubah tetapi hati manusia tidak dapat dijangkakan kerana manusia adalah insan yang lemah.



AWAK,SAYA TELAH PERGI.SAYA MINTA MAAF KERANA TIDAK DAPAT BERSAMA AWAK.

AWAK,JANGAN DITANGISI PEMERGIAN INI.



Saya sayang awak sangat2............

SELAMAT TINGGAL DOAKANLAH PEMERGIAANKU INI.............



yang benar,

HAZI......... :))

No comments:

Post a Comment